W przypadku zamówień internetowych z odbiorem osobistym, informację o możliwości odbioru przygotowanego już zamówienia prześlemy mailem. Przekazane do realizacji są tylko zamówienia opłacone i przygotowywane są zgodnie z kolejnością ich wpłynięcia. Nie ma możliwości wprowadzania zmian w zrealizowanym zamówieniu podczas odbioru.
PUNKT OBSŁUGI KLIENTA / MAGAZYN:ul. Młynek 3 Poniedziałek - Piątek: 8:00 - 14:30 |
DANE REJESTROWE FIRMY:MARINOX Sp. z o.o.
ul. Paderewskiego 56B, 42-660 Kalety NIP: 6452580973 REGON: 525343386 |
Szanowni Państwo, Informujemy, że odpowiedź na E-mail może wynieść zaledwie kilkanaście minut lub maksymalnie na drugi dzień roboczy. W przypadku nietypowych zapytań może zająć nawet do dwóch dni. Każdy dzień jest inny, otrzymujemy wiele różnych wiadomości, dlatego czas odpowiedzi jest różny. Prosimy o cierpliwość. Telefon z ponagleniem nie przyśpieszy odpowiedzi - wiadomości są odczytywane zgodnie z kolejnością otrzymania.