Zwrot towaru:
W okresie 14 dni kalendarzowych od dostarczenia zamówionego towaru, konsument ma prawo jego zwrotu bez podania przyczyn w ramach odstąpienia od umowy, wg ogólnych zasad wynikających z przepisów dotyczących zawierania umów na odległość (zgodnie z art. 7 Ustawy z dnia 2 marca 2000r. o ochronie niektórych praw konsumentów), składając sprzedawcy oświadczenie na piśmie.
Zwracany w tym trybie towar zostanie przyjęty tylko i wyłącznie wtedy, gdy będzie odesłany w oryginalnym, nieuszkodzonym pudełku, z kompletną jego zawartością wraz z dowodem zakupu (faktura lub paragon). Produkt nie może nosić śladów używania. Powyższe informacje dotyczą wyłącznie sprzedaży konsumenckiej.
Towar należy przesłać na adres sklepu internetowego na koszt kupującego. Do przesyłki zwrotnej należy dołączyć pisemne oświadczenie o odstąpieniu od umowy (do pobrania niżej), swoje dane personalne, numer konta, dane kontaktowe.
Jeżeli zwrot produktu zostanie odrzucony - ze względu na uszkodzenia towaru lub oznaki jego użytkowania - poinformujemy o tym przez e-mail podany w formularzu. Na tę decyzję mamy czas do 7 dni roboczych.
W przypadku uznania odstąpienia od umowy wysyłamy zwracane pieniądze w ciągu 14 dni roboczych od momentu otrzymania przez nas przesyłki zwrotnej wraz z pisemnym odstąpieniem od umowy. Koszty przesyłki zwrotnej do Sprzedajęcego ponosi sam Kupujący.
Formularz odstąpienia od umowy
Reklamacje:
Przed odebraniem przesyłki Klient jest zawsze zobowiązany sprawdzić, czy nie uległa uszkodzeniu w transporcie. Jeżeli opakowanie posiada widoczne uszkodzenia zewnętrzne, zalecamy wypełnienie protokołu szkody z dostarczycielem przesyłki, a następnie przesłanie skanu dokumentu na nasz adres mailowy. Protokół jest niezbędny do wystąpienia z reklamacją, wobec dostarczyciela.
Po pokwitowaniu odbioru paczki istnieje możliwość otwarcia paczki w obecności kuriera - w przypadku stwierdzenia niezgodności, uprzejmie prosimy o sporządzenie protokołu rozbieżności, który stanowi podstawę późniejszej reklamacji.
Jeżeli zakupiony towar okazuje się mieć wady fabryczne lub jest niezgodny z opisem, prosimy postępować zgodnie z poniższą procedurą reklamacyjną:
Reklamacja winna być złożona na piśmie i wysłana / dostarczona (email, list polecony) na adres siedziby firmy. W przypadku złożenia reklamacji w formie email, należy wysłać zeskanowany wypełniony poprawnie druk reklamacji (wraz z kopią dowodu zakupu) na adres podany w zakładce Kontakt.
Reklamacja obejmuje wyłącznie wady powstałe z przyczyn tkwiących w zakupionym towarze, pod warunkiem przestrzegania przez Klienta prawidłowych zasad użytkowania towaru. Uszkodzenia powstałe na skutek użytkownika nie podlegają reklamacji.
Sprzedający zobowiązuje się do udzielenia odpowiedzi w sprawie reklamacji w ciągu 14 dni od dnia jej zgłoszenia.
W przypadku uznania reklamacji towar należy odesłać na adres siedziby firmy, w oryginalnym fabrycznym opakowaniu wraz z poprawnie wypełnionym
formularzem reklamacji (do pobrania niżej) i dowodem zakupu (paragon fiskalny lub faktura VAT). Towar powinien być odpowiednio zabezpieczony przed uszkodzeniem w trakcie transportu (towar uszkodzony podczas wysyłki nie będzie podlegał naprawie lub wymianie w ramach gwarancji).
Formularz reklamacyjny