Zwroty (odstąpienie od umowy)

Zgodnie z art. 27 ustawy o prawach konsumenta, Konsument ma prawo odstąpić od umowy zawartej na odległość w terminie 14 dni od dnia otrzymania towaru, bez podania przyczyny.

Prawo konsumenckie nie dotyczy spółek prawa handlowego (np. Sp. z o.o., S.A.). Przedsiębiorca będący osobą fizyczną może skorzystać z uprawnień konsumenckich, jeżeli zawierana umowa nie ma charakteru zawodowego w rozumieniu danych ujawnionych w CEIDG (tzw. „przedsiębiorca na prawach konsumenta”), zgodnie z art. 38a ustawy o prawach konsumenta oraz art. 385⁵ Kodeksu cywilnego.

Zwrot towaru wymaga odesłania produktu w oryginalnym, nienaruszonym opakowaniu, w komplecie ze wszystkimi akcesoriami oraz – dla sprawnej identyfikacji – z dokumentem potwierdzającym zakup (np. paragon, faktura). Produkt nie może nosić śladów użytkowania wykraczających poza zwykłe sprawdzenie jego cech i działania.

Wskazówka: dla szybszej i sprawniejszej obsługi zaleca się dołączenie wypełnionego formularza odstąpienia od umowy do pobrania poniżej. Brak formularza może w niektórych przypadkach uniemożliwić jednoznaczną identyfikację zwrotu i wydłużyć czas jego obsługi.

PDF Formularz odstąpienia od umowy (PDF)

Środki zostaną zwrócone w ciągu 14 dni od momentu otrzymania przesyłki i pozytywnej weryfikacji zwrotu – co do zasady tą samą metodą płatności, jakiej użyto przy zakupie, chyba że uzgodniona zostanie inna forma.

Zwroty należy kierować na adres magazynu podany w zakładce „Kontakt”.

Przesłanie towaru na inny adres może spowodować wydłużenie czasu obsługi zwrotu. Koszt odesłania towaru ponosi Kupujący.

Przejdź do kontaktu



Reklamacje:


Przed odebraniem przesyłki Klient jest zawsze zobowiązany sprawdzić, czy nie uległa uszkodzeniu w transporcie. Jeżeli opakowanie posiada widoczne uszkodzenia zewnętrzne, zalecamy wypełnienie protokołu szkody z dostarczycielem przesyłki, a następnie przesłanie skanu dokumentu na nasz adres mailowy. Protokół jest niezbędny do wystąpienia z reklamacją, wobec dostarczyciela.

Po pokwitowaniu odbioru paczki istnieje możliwość otwarcia paczki w obecności kuriera - w przypadku stwierdzenia niezgodności, uprzejmie prosimy o sporządzenie protokołu rozbieżności, który stanowi podstawę późniejszej reklamacji.

Jeżeli zakupiony towar okazuje się mieć wady fabryczne lub jest niezgodny z opisem, prosimy postępować zgodnie z poniższą procedurą reklamacyjną:

Reklamacja winna być złożona na piśmie i wysłana / dostarczona (email, list polecony) na adres siedziby firmy. W przypadku złożenia reklamacji w formie email, należy wysłać zeskanowany wypełniony poprawnie druk reklamacji (wraz z kopią dowodu zakupu) na adres podany w zakładce Kontakt.

Reklamacja obejmuje wyłącznie wady powstałe z przyczyn tkwiących w zakupionym towarze, pod warunkiem przestrzegania przez Klienta prawidłowych zasad użytkowania towaru. Uszkodzenia powstałe na skutek użytkownika nie podlegają reklamacji.

Sprzedający zobowiązuje się do udzielenia odpowiedzi w sprawie reklamacji w ciągu 14 dni od dnia jej zgłoszenia.

W przypadku uznania reklamacji towar należy odesłać na adres siedziby firmy, w oryginalnym fabrycznym opakowaniu wraz z poprawnie wypełnionym
formularzem reklamacji (do pobrania niżej) i dowodem zakupu (paragon fiskalny lub faktura VAT). Towar powinien być odpowiednio zabezpieczony przed uszkodzeniem w trakcie transportu (towar uszkodzony podczas wysyłki nie będzie podlegał naprawie lub wymianie w ramach gwarancji).


      Formularz reklamacyjny